Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Kovácsová, Petra ; Prokeš, Martin (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na stanovení bodu zvratu ve firmě, na analýzu nákladů a nalezení cest na jejich snížení. Specifikuje náklady, tržby z prodeje a bod zvratu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do prostředí vybrané firmy a zhodnoceny. V závěrečné části jsou následně popsány návrhy pro snížení nákladových položek ve firmě.
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Hrdina, Michal ; Hřebenářová, Hana (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na stanovení bodu zvratu ve firmě, na analýzu nákladů a nalezení cest na jejich snížení. Specifikuje náklady, tržby z prodeje a bod zvratu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do prostředí vybrané firmy a zhodnoceny. V závěrečné části jsou následně popsány návrhy pro snížení nákladových položek ve firmě.
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Hrdina, Michal ; Hřebenářová, Hana (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na stanovení bodu zvratu ve firmě, na analýzu nákladů a nalezení cest na jejich snížení. Specifikuje náklady, tržby z prodeje a bod zvratu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do prostředí vybrané firmy a zhodnoceny. V závěrečné části jsou následně popsány návrhy pro snížení nákladových položek ve firmě.
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Hrdina, Michal ; Hřebenářová, Hana (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na stanovení bodu zvratu ve firmě, na analýzu nákladů a nalezení cest na jejich snížení. Specifikuje náklady, tržby z prodeje a bod zvratu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do prostředí vybrané firmy a zhodnoceny. V závěrečné části jsou následně popsány návrhy pro snížení nákladových položek ve firmě.
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Kovácsová, Petra ; Prokeš, Martin (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na stanovení bodu zvratu ve firmě, na analýzu nákladů a nalezení cest na jejich snížení. Specifikuje náklady, tržby z prodeje a bod zvratu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do prostředí vybrané firmy a zhodnoceny. V závěrečné části jsou následně popsány návrhy pro snížení nákladových položek ve firmě.
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Hrdina, Michal ; Hřebenářová, Hana (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na stanovení bodu zvratu ve firmě, na analýzu nákladů a nalezení cest na jejich snížení. Specifikuje náklady, tržby z prodeje a bod zvratu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do prostředí vybrané firmy a zhodnoceny. V závěrečné části jsou následně popsány návrhy pro snížení nákladových položek ve firmě.
Marketingový mix firmy Agrozet a.s.
DRDOVÁ, Martina
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové nástroje používané firmou Agrozet a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení na případné změny či doplnění marketingových nástrojů.Prvním nástrojem marketingového mixu, který firma využívá je produkt. Firma má produkt rozdělen na několik produktových řad.Firma používá nákladově orientovanou tvorbu ceny, zejména cenu s přirážkou, ale zároveň sleduje i požadavky na trhu a konkurenci. Distribuce ve firmě je zajišťována jak vlastní dopravou, tak externími dopravci. Myslím si, že firma využívá v oblasti marketingové komunikace veškeré možné prostředky. Účelně a na nejvyšší možnou míru využívá všech pěti prvků marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.